47 Simposi de l'Associació Espanyola d'Economia (SAEe-2022)

Entre el 15 i el 17 de desembre de 2022 se celebra a València el 47 Simposi de l'Associació Espanyola d'Economia (SAEe-2022), del qual l'Institut d'Economia Internacional és un dels seus sponsors. El president del Comitè Organitzador Local és José E. Boscá, membre de l'Institut, mentre que el president del Comitè Científic de l'esdeveniment és Albrecht Glitz (Universitat Pompeu Fabra) i el president de l'Associació Espanyola d'Economia és Vicente Cuñat (London School of Economics and Political Science).

Les sessions del congrés, les conferències magistrals, les pauses per al cafè i els dinars tindran lloc en ADEIT, Fundació Universitat-Empresa, en el centre històric de la ciutat de València (Plaça Verge de la Pau, 3). Estan inscrits 300 investigadors nacionals i internacionals, presentant-se 234 ponències en sessions paral·. Es pot trobar més informació sobre l'esdeveniment en la següent adreça: http://www.asesec.org/simposio/index.html