Notícies

Helena Alves, membre del Comitè Científic de l'IEI, entre els millors investigadors del món en un estudi realitzat per la Universitat de Stanford.

Helena Alves, membre del Comitè Científic de l'IEI i de la International Association on Public and Nonprofit Marketing, apareix entre els millors investigadors del món en un estudi on participa un investigador de la Universitat de Stanford.

La selecció es presenta a l'article titulat "Bases de dades d'autors actualitzades a nivell científic d'indicadors de cites estandarditzats", sobre autors i cites, publicat a la revista PLOS Biology, a l'octubre, i cobreix una àmplia varietat d'àrees acadèmiques: 22 camps científics i 176 subcamps.

L'avaluació va ser realitzada per un equip liderat per un investigador de la Universitat de Stanford (EUA), Qui realitza un estudi dels investigadors que es van destacar per la projecció científica de la seva recerca, en base als valors de citació, segons l'acreditada base de dades. SCOPUS en línia.

L'article presenta dues categories: carrera, que mesura l'impacte al llarg de la carrera (amb dades actualitzades fins a finals de 2019) i impacte de la investigació per a l'any (comptat fins al 6 de maig de 2020). La professora Helena Alves ha estat inclosa en la categoria d'impacte de la recerca de l'any, en el qual s'esmenten 11 investigadors més de l'UBI.