NoticiasComentarios desactivados en Conferencia: Pecat, penitència i redempció. Causes i vies de solució a la crisi econòmica

El próximo jueves 14 de noviembre, Aurelio Martínez Esteve y Vicente Pallardó López, miembros del IEI, imparten la conferencia “Pecat, penitència i redempció. Causes i vies de solució a la crisi econòmica“. La conferencia será presentada por Josep Montesinos i Martínez, Director del Centre Internacional de Gandia (Universitat de València).

El acto tendrá lugar a las 20h. en Gandía:

FOMENT (Foment d’Agricultura, Indústria i Comerç)

C/ Sant Francsec de Borja 56

Captura de pantalla 2015-10-29 a las 9.29.01