Notícies

Acte de Cloenda del Màster – Màster Oficial en Internacionalització Econòmica: Gestió del Comerç Internacional. Curs 2018-2019.

El 28 de juny 2019 va tenir lloc l'Acte Fi de Cloenda del Màter del curs acadèmic 18/19.

L'acte va ser presentat pel director de Màster, Vicente Pallardó, prosseguint amb la realització d'una taula rodona amb la participació d'egressats del Màster. A l'acte hi van assistir professors del màster, la coordinadora del programa de doctorat gestionat per l'Institut, Gloria Berenguer Contrí i alumnes del Màster acompanyats pels seus familiars. L'esdeveniment va finalitzar amb el lliurament de certificats commemoratius als alumnes graduats aquest curs acadèmic i un vi d'honor per a tots els assistents realitzat a la planta baixa de l'Edifici d'Instituts.

Participants taula rodona:

Cristina Escribano-promoció 2012-2014

Responsable de Logística d' Exportació

José Luis Requena-promoció 2014-2016

IT Project Manager a Mercadona

Sergio Crespo-promoció 2010-2012

Expert en prevenció del blanqueig de capitals