El passat 12 de gener es van iniciar a l'Institut d'Economia Internacional els cursos i seminaris formatius organitzats pel Doctorat en Economia Internacional i Turisme, curs acadèmic 2022-2023.

Ahir, el seminari desenvolupat per la Dra. Silvia Sanz, Catedràtica de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, va tractar sobre l'anàlisi de l'amor a la marca (love brand) aplicant metodologies d'anàlisi online i offline de caràcter molt novedós tals com l'anàlisi de sentiment online mitjançant l'ús de programari específic.

Aquests cursos estan sent oferts als alumnes del Doctorat en Economia Internacional i Turisme, així com a estudiants d'altres doctorats de la nostra universitat.