Defensa Tesi Doctoral de Bárbara Vázquez Paja

El passat dia 25 de novembre va tindre lloc l'acte de lectura i defensa de la Tesi Doctoral: » El paper de la conscienciació mediambiental en l'elecció de manera de transport en els desplaçaments universitaris: aplicació a la ciutat de València" de la qual és autora Dª. Bárbara Vázquez Paja en el marc del Doctorat en Economia Internacional i Turisme de la Universitat de València.

La tesi ha sigut dirigida per la Dra. María Feo Valero i el Dr. Salvador del Saz Salazar de l'Institut d'Economia Internacional de la Universitat de València.

El tribunal avaluador va estar compost pel Dr. Pedro Cantos Sánchez (Universitat de València), la Dra. Raquel Espino Espino (Universitat de Las Palmas de Gran Canaria), la Dra. Amaya Isabel Vega Poncela (Atlantic Technological University).

El treball va ser avaluat amb la màxima qualificació, sobresortint cum laude.