Notícies

Walesska Schlesinger, investigadora de l'IEI, d'estada a la Universitat del País Basc, enfortint vincles acadèmics.

Com a part de la seva estada a l'Institut d'Economia Aplicada de la Universitat del País Basc, la professora Walesska Schlesinger va dur a terme diverses activitats amb l'objectiu d'enfortir la col·laboració acadèmica entre ambdues institucions.

Durant la seva estada, la professora va impartir un seminari adreçat a estudiants i investigadors de l'institut, abastant temes relacionats amb la posada en valor dels recursos del territori a través de la gestió de l'experiència turística, destacant les línies de recerca que desenvolupa com a membre de l'equip SIV (Servei+Innovació+Valor) relacionades amb la cocreació de valor, sostenibilitat, innovació i marca. L'Institut d'Economia ha publicat una ressenya d'aquesta xerrada que està disponible en el següent enllaç: